مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-06سياسي

سرلشکر موسوی: در کنار مردم لبنان هستیم / آمادگی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی، حادثه غمبار انفجار مهیب بندر بیروت را تسلیت گفت و اعلام کرد، - فرمانده کل ارتش در پیامی اعلام کرد که آماده هرنوع کمک رسانی به ملت و دولت لبنان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی، حادثه غمبار انفجار مهیب بندر بیروت را تسلیت گفت و اعلام کرد، آماده هرنوع کمک رسانی به ملت و دولت لبنان هستیم.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعون فاجعه غم انگیز و مصیبت بار انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از شهروندان لبنانی شد را به ملت، دولت و دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت عرض می کنم.

اینجانب از سوی آحاد کارکنان و خانواده بزرگ ارتش، ضمن همدردی با مصیبت دیدگان و مردم شریف لبنان، دولت محترم، و رهبر مقاومت اسلامی و دبیرکل حزب الله لبنان و آرزوی شفای مجروحان، اعلام می دارم در کنار مردم شریف لبنان بوده و برای کاستن آلام آنها، آمادگی هرنوع امداد رسانی و کمک های انسان دوستانه، از جمله اعزام کادر درمانی، بیمارستان سیّار، تجهیزات پزشکی و دیگر نیازهای مردم عزیز آسیب دیده این حادثه غمبار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: در کنار مردم لبنان هستیم / آمادگی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان

سرلشکر موسوی: در کنار مردم لبنان هستیم / آمادگی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان