مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-06سياسي

رضوان در شهرستان میامی به شهر ارتقا یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مسئولان کشوری با پیشنهاد استانداری سمنان، به ارتقای روستای رضوان (مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی)، - سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مسئولان کشوری با پیشنهاد استانداری سمنان، به ارتقای روستای رضوان (مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی)، به عنوان شهر موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره تغییرات اخیر صورت گرفته در حوزه تقسیمات کشوری و استانی، بیان کرد: با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان (مرکز بخش کالپوش در شهرستان میامی) به شهر موافقت شد.

وی افزود: به استناد ابلاغیه شماره 70767 مورخ 1399/5/15 وزیر محترم کشور و برابر ماده 1 قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال 1389 و با عنایت به نامه شماره 59806/33667 مورخ 1396/5/17 معاون حقوقی رییس جمهور، با پیشنهاد استانداری سمنان مبنی بر تبدیل روستای رضوان مرکز بخش کالپوش شهرستان میامی به شهر موافقت شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تأسیس و راه اندازی شهرداری متعاقباً انجام خواهد شد، گفت: این ارتقا می تواند تأثیر بسزایی در آبادانی و توسعه شرق استان سمنان بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوان در شهرستان میامی به شهر ارتقا یافت

رضوان در شهرستان میامی به شهر ارتقا یافت