مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-06سياسي

اگر به دنبال اصلاح و شفافیت هستیم باید نقد خبرنگاران را به جان خرید


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اگر به دنبال اصلاح، شفافیت و شناخت نقاط ضعف هستیم باید نقد خبرنگاران را باید به جان خرید.

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اگر به دنبال اصلاح، شفافیت و شناخت نقاط ضعف هستیم باید نقد خبرنگاران را باید به جان خرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن موسوی چلک در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: نامگذاری روزها به مناسبت های خاص فرصتی برای سپاسگذاری از کسانی است که در ارتباط با آن مناسبت در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

بدون شک یکی از روزهای روزهای بسیار مهم روز خبرنگار است.

به عنوان یک شهروند، مددکار اجتماعی و رییس یک تشکل غیردولتی با سابقه 60 ساله این روز را به خبرنگاران تبریک گفته و از آنها سپاسگذاری کنم که اگر آنان نبودند بعضی از اتفاقات خوب امروز هرگز تحقق نمی یافت.

معتقدم خبرنگاران به درستی طلایه داران آگاهی در جامعه هستند.

خبرنگاران می توانند نقش های مختلفی را ایفا کنند؛ یعنی در کنار ارائه آگاهی و اطلاعات به روز و موثق به مخاطبان که بسیار ارزنده است، آنها بیش از هرکسی در ایجاد آرامش به مردم در شرایط بحران با انعکاس اخبار به موقع و صادقانه کمک می کنند و هم در شرایط عادی زمینه اعتماد سازی بین مردم و رسانه ها را افزایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به دنبال اصلاح و شفافیت هستیم باید نقد خبرنگاران را به جان خرید

اگر به دنبال اصلاح و شفافیت هستیم باید نقد خبرنگاران را به جان خرید