مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-06بين الملل

آمادگی سازمان ملل برای تحقیق درباره انفجار بیروت + واکنش ها


معاون سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که در صورت مطرح شدن درخواستی از جانب بیروت، این سازمان کاملاً آماده کمک به لبنان برای انجام تحقیقات درخصوص انفجار بندر بیروت است.

- آمادگی سازمان ملل برای تحقیق درباره انفجار بیروت + واکنش ها معاون سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که در صورت مطرح شدن درخواستی از جانب بیروت، این سازمان کاملاً آماده کمک به لبنان برای انجام تحقیقات درخصوص انفجار بندر بیروت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در نیویورک اعلام کرد که این سازمان کاملاً آماده کمک به لبنان برای تحقیقات درخصوص انفجار بندر بیروت است.

فرحان حق ادامه داد: من از این مساله اطلاع ندارم که درخواست رسمی از سوی مسئولان لبنانی برای کمک ما جهت تحقیقات پیرامون ابهامات این رخداد وجود داشته باشد، اما ما آماده کمک هستیم و هر درخواستی را که به ما برسد، فوراً اجابت می کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص تاثیر این انفجار بر کمک های انسانی که به لبنان می رسد یا از طریق لبنان به سوریه می رسد، تصریح کرد: این بندر برای کالاهای تجاری که به لبنان می رسید و نیز برای ارسال کمک های ما به سوریه، استفاده می شد، ما باید بررسی کنیم که چگونه این تخریب ها بر کمک های انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان ملل برای تحقیق درباره انفجار بیروت + واکنش ها

آمادگی سازمان ملل برای تحقیق درباره انفجار بیروت + واکنش ها