مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-06ورزشي

روایت تلاش یک تیم برای درخشش یک ستاره/ با ارزش ترین بسکتبالیست بانو لژیونر می شود؟


با ارزش ترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان در خصوص کسب این عنوان و لژیونر شدنش صحبت کرد.

- معصومه اسماعیل زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص کسب عنوان با ارزش ترین بازیکن لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: بسکتبال یک رشته گروهی است و به تنهایی نمی توانستم این عنوان را به دست بیاورم.

بسکتبالیست اصفهانی تیم ملی افزود: قطعا هم تیمی ها و کادر فنی تیم و حمایت های باشگاه نامی نو برای کسب این عنوان مؤثر بود؛ خیلی خوشحالم از این بابت و سبب می شود مسؤولیت بیشتری در ادامه داشته باشم و تلاش می کنم تا این عنوان را تکرار کنم.

وی در مورد روند فصل گذشته لیگ بسکتبال بانوان گفت: از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بستیم و هدفمان قهرمانی بود اما سطح بازی ها واقعا بالا بود؛ تیم ما نسبت به تیم های فینالیست از نظر میانگین سنی جوان تر بود.

اسماعیل زاده تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم که به فینال برسیم و قهرمان شویم زیرا فصل قبل نایب قهرمان شده بودیم اما در برخی پست ها و زمان هایی از بازی از پس تجربه تیم مقابل و ملی پوشان برنیامدیم و توانمان به این تیم نچربید و به رده بندی رسیدیم و سوم شدیم.

بسکتبالیست اصفهانی تیم ملی در مورد لژیونر شدنش بیان داشت: با شرایطی که پیش آمد خیلی سخت است بخواهم در مورد لژیونر شدن صحبت کنم، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلاش یک تیم برای درخشش یک ستاره/ با ارزش ترین بسکتبالیست بانو لژیونر می شود؟

روایت تلاش یک تیم برای درخشش یک ستاره/ با ارزش ترین بسکتبالیست بانو لژیونر می شود؟