مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-06اقتصادي

اختصاص 630 میلیارد اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 630 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی 100 هزار کلاس درس کشور اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر امروز پنجشنبه در سفر به شهرستان دلفان اظهار داشت: 630 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی 100 هزار کلاس درس اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: در کشور حدود 30 درصد از مدارس تخریبی، 12 درصد مدارس نیازمند به بازسازی و حدود 18 درصد نیازمند به مقاوم سازی هستند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی لرستان، اظهار کرد: فضاهای آموزشی استان لرستان نیازمند توجه بیشتری است که بتوانیم پروژه های نیمه کاره و مدارس احداثی را به سرانجام برسانیم.

رخشانی مهر با اشاره به حوزه گرمایشی مدارس بیان کرد: در استان لرستان سال گذشته حدود 27 میلیارد تومان بابت تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی اختصاص داده شده و با توجه به مدارس نفتی خیلی زیادی که در استان بخصوص شهر خرم آباد و مناطق محروم شهر دلفان وجود دارد با اختصاص 27 میلیارد تومان بیشتر مدارس استاندارد شدند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات گرمایشی ظرفیت مناسبی داریم و یک ظرفیت در قانون بودجه فراهم شده که حدود 630 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 630 میلیارد اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس

اختصاص 630 میلیارد اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس