مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-06سياسي

دیلم در غُرُق سگ های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی


لزوم جمع آوری سگ های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و این مساله نگرانی هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، معضل سگ های ولگرد طی چند سال اخیر به یکی از معضل های بزرگ شهر دیلم مبدل شده است.

سگ های ولگرد اخیرا طی ساعت مختلف  شبانه روز در خیابان اصلی شهر دیلم درحال تردداند اما مسؤولین امر به این معضل توجه  جدی نداشته و اراده ای برای حل این معضل ندارند.

  این حیوانات که احتمالا ناقل بیماری هایی نیز هستند، بارها به افراد و خانواده حمله ور شده و رعب عجیبی را دل افراد خصوصأ  کودکان و بانوان ایجاد نموده اند.

علاوه بر آن از آنجایی که دیلم یک شهر توریستی گردشگری است وجود این سنگ ها در شهر منظره شهر را بسیار  برای مسافران بسیار زشت نمایان کرده است.

  لزوم جمع آوری سگ های ولگرد خصوصا در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا یک نیاز اساسی است که مسؤولان مربوطه به ویژه شهرداری دیلم به آن توجهی ندارد و  این مساله نگرانی هایی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شهردار دیلم در خصوص بیان داشت: اعتبار جمع آوری سگ های ولگرد در بودجه سال 99 تعیین شده و درحال انجام کارهای اداری جهت بستن قرار داد با یک شرکت معتبر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلم در غُرُق سگ های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی

دیلم در غُرُق سگ های ولگرد/ چهره زشت شهر توریستی