مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-06سياسي

نقش آفرینی اصحاب رسانه با گزارشگری فساد در تحقق اهداف سازمان بازرسی


رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، گزارشگری فساد، روشنگری در بستر رسانه و بیان اقدامات پیشگیرانه در بستن منافذ فساد را از اقدامات موثر اصحاب رسانه در تحقق تکالیف قانونی این نهاد برشمرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام حجت الاسلام و المسلمین درویشیان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.

تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی همواره به عنوان چشمان بیدار و گوشزدکنندگان کاستی ها و نقاط ضعف و قوت جامعه، مجاهدانه در حال تلاشند و سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روزخبرنگار، بهانه ای ست تا قدردان کوشش ها و اقدامات موثرشان باشیم.

سازمان بازرسی کل کشور به سبب تکلیف قانونی خود منبعث از اصل یکصد و هفتاد و چهارم قانون اساسی باید ناظر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری باشد که این امر میسر نخواهد بود جز با همراهی اصحاب خبر در گزارشگری فساد، روشنگری در بستر رسانه و بیان اقدامات پیشگیرانه در بستن منافذ فساد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز که با ایام فرخنده ی فخر اعیاد و روزهای شادی مومنان، عید سعید غدیرخم همراه است، زحماتتان را ارج نهاده و روز خبرنگار را به تمامی شما تبریک می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی اصحاب رسانه با گزارشگری فساد در تحقق اهداف سازمان بازرسی

نقش آفرینی اصحاب رسانه با گزارشگری فساد در تحقق اهداف سازمان بازرسی