مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-06بين الملل

اسپر: سیاست ما تقویت متحدان منطقه ای عبیه ایران


وزیر دفاع آمریکا ضمن حمایت از سیاست فشار حداکثر دولت ترامپ در قبال ایران، گفت که واشنگتن برای مقابله با تهران به تقویت متحدان خود در منطقه غرب آسیا ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه‌شب در نشست امنیتی آسپن که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شد، درباره سیاست کشورش در قبال ایران گفت که او از سیاست فشار حداکثر علیه تهران حمایت می‌کند.

اسپر در ادامه اتهام‌زنی‌های واشنگتن علیه ایران گفت که تهران از زمان انقلاب سال 1357 به این سور «بازیگری بد در منطقه» بوده و مدعی شد که ایران در بسیاری از کشورها از آفریقا گرفته تا افغانستان فعالیت مخرب انجام می‌دهد.

وی همچنین ادعا کرد که ایران به دنبال موشک‌های دوربرد و تسلیحات هسته‌ای است و افزود: سیاست وزارت دفاع آمریکا تقویت متحدان ما در منطقه است، مثل اسراییل و یا شریکی مثل عربستان سعودی و دیگر کشورها در شبه جزیره عربستان.

اسپر بدون اشاره به حضور مخرب و بی‌ثبات‌کننده نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان، مدعی شد که ایران در تابستان سال گذشته اقدام به خرابکاری و توقیف کشتی‌ها و متوقف کردن آزادی کشتیرانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپر: سیاست ما تقویت متحدان منطقه ای عبیه ایران

اسپر: سیاست ما تقویت متحدان منطقه ای عبیه ایران