مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-06سياسي

توزیع 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اهر


با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان، 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در شهرستان اهر توزیع شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان، 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در شهرستان اهر توزیع شد.

امام جمعه اهر در این مراسم، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را نهضت احسان برشمرد و گفت: این شهرستان از موفق ترین شهرستان ها در برگزاری مراحل مختلف رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بوده است.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: همه باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت، همدلی و روحیه جهادی در این روزهای کرونایی از اقشار آسیب دیده حمایت کنیم و با اجرای این گونه رزمایش ها و کمک های مومنانه می توان گوشه ای از مشکلات این عزیزان را حل کرد.

وی در پایان از سپاهیان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و خیرین که در جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی در این رزمایش همکاری داشته و همچنین از اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای این روزها، قدردانی کرد و گفت: امید است هرچه سریع تر شاهد نابودی بیماری کرونا و همچنین شکست توطئه های دشمنان و در رأس آن ها استکبار جهانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اهر

توزیع 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در اهر