مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-06سياسي

بارش نشاط نوجوانانه با پویش میزبانی به توان میلیون در محله های سراسر کشور


اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همزمان با عید سعید غدیر و در هفته امامت و ولایت، باران نشاط و همدلی را در پویش میزبانی به توان یک میلیون به محله های سراسر کشور می برند.

- بارش نشاط نوجوانانه با پویش "میزبانی به توان میلیون" در محله های سراسر کشور اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همزمان با عید سعید غدیر و در هفته امامت و ولایت، باران نشاط و همدلی را در پویش میزبانی به توان یک میلیون به محله های سراسر کشور می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، پویش ها و برنامه های ملی این تشکل دانش آموزی در عید غدیر را اعلام کرد و گفت: همزمان با هفته امامت و ولایت و عید سعید غدیر پویش ها و برنامه های ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان میزبانی به توان یک میلیون با نقش آفرینی دانش آموزان و نوجوانان دختر و پسر در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با تشریح اهداف این پویش از نقش آفرینی دانش آموزان در عید غدیر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پویش ها، ترویج نشاط و شادی و روحیه همدلانه در جامعه از طریق مناسک سازی غدیر بر اساس سیره عملی و نظری اهل بیت (ع) از طریق نقش سپاری به دانش آموزان است که از عید قربان تا عید غدیر با همکاری موسسه فرهنگی موج همراه نور(باد صبا) و دیگر مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش نشاط نوجوانانه با پویش میزبانی به توان میلیون در محله های سراسر کشور

بارش نشاط نوجوانانه با پویش میزبانی به توان میلیون در محله های سراسر کشور