مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-06حوادث

دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که با بی رحمی اقدام به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود در عملیات پلیس فتای شهرستان طبس در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که با بی رحمی اقدام به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود در عملیات پلیس فتای شهرستان طبس در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی مربوط به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر در فضای مجازی که موجب ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، تحقیقات توسط کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی عامل انتشار این فیلم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارشناسان پلیس فتای شهرستان طبس با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد مجرم را در شهرستان طبس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد، یادآور شد: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه دار شدن احساسات عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی

دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی