مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-06بين الملل

آمریکا هفته آینده قطعنامه ضد ایرانی را به شورای امنیت می دهد


آمریکا نسخه جدید پیش نویسی را میان اعضای شورای امنیت سازمان ملل توزیع کرده و خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خارجه آمریکا گفت که این کشور هفته آینده پیش نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را به شورای امنیت ارائه می دهد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش هفته آینده پیش نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را به شورای امنیت ارائه می دهد.

پیش از این، شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد که بر اساس سندی که دریافت کرده، آمریکا نسخه جدید پیش نویسی را میان اعضای شورای امنیت سازمان ملل توزیع کرده و خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران شده است.

در این پیش نویس از اعضای شورای امنیت خواسته شده است فروش و خرید تسلیحات از ایران را متوقف کرده و از ارائه آموزش های تکنیکی، منابع مالی یا خدمات، مشاوره و سایر خدمات و کمک هایی که مربوط به تامین، فروش، انتقال، تولید، نگهداری یا استفاده از تسلیحات به ایران است، خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، این پیش نویس تقریبا مشابه نسخه ای است که آمریکا در ماه ژوئن میان اعضای شورای امنیت توزیع کرده بود و نشانه آن بود که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا تمایلی به ایجاد تغییرات پیشنهاد شده توسط هم پیمانان و مخالفان در شورای امنیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هفته آینده قطعنامه ضد ایرانی را به شورای امنیت می دهد

آمریکا هفته آینده قطعنامه ضد ایرانی را به شورای امنیت می دهد