مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-06اقتصادي

160 میلیون دلار محصولات کشاورزی از کردستان صادر شد/رشد 112 درصدی صادرات


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 160 میلیون دلار محصولات کشاورزی در چهار ماهه امسال از استان صادر شده است.

- فرید سپری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به میزان صادرات محصولات کشاورزی استان در 4 ماهه سال جاری اظهار کرد: 160 میلیون دلار محصولات کشاورزی از استان صادر شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد:با توجه به ارزش 272 میلیون دلاری کل صادرات گمرکات استان در بازه زمانی مذکور، محصولات کشاورزی حدود 59 درصد از کل صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

محصولات کشاورزی حدود 59 درصد از کل صادرات استان را به خود اختصاص داده است   سپری با اشاره به اینکه دولت آمریکا حلقه تحریم ها را تنگ تر کرده و بر بخش هایی از اقتصاد ایران مانند پتروشیمی، معدن و فولاد تحریم ها را تسری داده است، گفت: همین موضوع موجب تمرکز بیشتر بر صادرات بخش کشاورزی شده و این افزایش صادرات را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات محصولات کشاورزی استان بر اساس ارزش دلاری در 4 ماهه امسال 160 میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 51 درصد افزایش یافته است.

471 هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان صادر شده است رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: میزان صادرات محصولات کشاورزی استان بر اساس ارزش وزنی در 4 ماهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 میلیون دلار محصولات کشاورزی از کردستان صادر شد/رشد 112 درصدی صادرات

160 میلیون دلار محصولات کشاورزی از کردستان صادر شد/رشد 112 درصدی صادرات