مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-06اجتماعي

مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز تا یک سال به بهره برداری می رسد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اتمام و بهره برداری از مرکز دفن پسماند تبریز به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور طی مدت یک سال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اتمام و بهره برداری از مرکز دفن پسماند تبریز به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور طی مدت یک سال خبر داد.

علیرضا اصغری در حاشیه انفجارهای کنترل شده در مرکز دفن پسماند تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار و بازوی توانمند شهرداری تبریز، اجرایی می شود.

وی افزود: پروژه مرکز دفن پسماند تبریز، پروژه ای مهم و ضروری است که توجه به مدت زمان اجرای آن برای ما بسیار اهمیت دارد، چراکه بر اساس دستور سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کشور، این اقدامات باید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی در خصوص انفجارهای کنترل شده در این پروژه، گفت: انفجارهای آرام و کنترل شده امروز با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح انجام شده و توسط موسسه عاشورا و زیر نظر ناظرین معاونت فنی عمرانی شهرداری تبریز انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشریح کرد: در صورت خودداری از انفجارهای امروز، پروژه مرکز دفن پسماند تبریز پنح سال به تعویق می افتاد، ولی هم اکنون با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز تا یک سال به بهره برداری می رسد

مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز تا یک سال به بهره برداری می رسد