مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-06اقتصادي

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در خراسان رضوی چگونه انجام می شود؟


رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان، صنعتگران و اصنافی که گاز مایع نیاز دارند، برای تحویل گاز مایع باید پروانه کسب، - ایسنا/خراسان رضوی رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان، صنعتگران و اصنافی که گاز مایع نیاز دارند، برای تحویل گاز مایع باید پروانه کسب، شناسه کسب و کار و کارت بانکی خود را ثبت کنند، اما فعلا در ماه اول این شناسه کسب و کار و پروانه کسب نیازی نیست.

بهرنگ قلی زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، اظهار کرد: از 20 مرداد مقرر شده که برنامه ای برای توزیع سیلندرهای ال پی جی یا گاز مایع اجرایی شود که سه هدف دارد.

هدف اول توسعه تجارت الکترونیک، هدف دوم حذف مبادلات مالی و کاغذی در شرایط شیوع ویروس کرونا و هدف سوم کنترل و نظارت بهتر بر توزیع و مصرف فراورده ال پی جی است.

وی افزود: متاسفانه برخی از مصارف گاز مایع به سمت مصارف غیر مجاز مانند تبدیل خودروها به ال پی جی سوز به صورت کاملا خطرناک و ناایمن شده بود که برای جان و مال شهروندان مشکل ایجاد می کرد، به همین دلیل ضروری بود سیستمی در کشور تهیه شود که توزیع گاز مایع را با سه مزیتی که عرض کردم، مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در خراسان رضوی چگونه انجام می شود؟

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در خراسان رضوی چگونه انجام می شود؟