مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-06بين الملل

شهردار لُس آنجلس : آب و برق خانه هایی را که مهمانی بگیرند، قطع می کنیم


بسیاری از خانه های بزرگ محلات اعیانی شهر لُس آنجلس، میزبان مهمانی های شبانه بزرگ هستند که محا تجمع صدها و هزاران نفر از جوانان و یکی از کانون های شیوع ویروس کروناست.

- شهردار شهر لس‌آنجلس در ایالات کالیفرنیا آمریکا تهدید کرد در راستای سیاست‌های مقابله با شیوع ویروس کورنا، از این پس آب و برق خانه‌هایی که در آنجا مهمانی‌های بزرگ برگزار شود، قطع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از لس‌آنجلس تایمز ، اریک گارسِتی شهردار شهر لس‌آنجلس آمریکا، دیروز (چهارشنبه) ضمن اعلام این خبر از تجمعات و مهمانی‌های بزرگ روزهای گذشته در محله‌های هالیوود هیلز و کالاباس به شدت انتقاد کرده و این تجمعات را نقض آشکار دستورات و مقررات بهداشتی توصیف کرد و وعده مقابله با هرگونه تجمع مغایر با قوانین را داد.

شهردار لس آنجلس در نشست خبری دیروز / لس آنجلس تایمز او گفت: ما برای جلوگیری از شیوع ویروس کلوب‌های شبانه و کافه‌ها را تعطیل کرده‌ایم اما بعضی خانه‌ها با برگزاری مهمانی‌، تبدیل به کلوب‌های شبانه شده‌اند.

شهردار تهدید کرد: ما همان رفتاری را که با کلوب‌ها و کافه‌های متخلف انجام می دهیم با این خانه‌ها هم انجام خواهیم داد و از این پس آب و برق هر خانه‌ای که در آن مهمانی شبانه برگزار شود، قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار لُس آنجلس : آب و برق خانه هایی را که مهمانی بگیرند، قطع می کنیم

شهردار لُس آنجلس : آب و برق خانه هایی را که مهمانی بگیرند، قطع می کنیم