مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-06اقتصادي

آسیب اقتصادی کرونا برای 320 مجموعه ورزشی در قم


با توجه به آسیب های اقتصادی وارد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا به مجموعه های ورزشی در استان قم، استاندار قم در نامه ای به معاون اقتصادی رییس جمهور خواستار رسیدگی به مشکلات مستاجرین و مدیران اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در دوره کرونا شد.

- خبرگزاری فارس - رضا جعفری: با توجه به شیوع ویروس منحوس در ورزش محدودیت هایی را در بهره برداری از اماکن ورزشی ایجاد کرده است.

  شکایت مدیران اماکن ورزشی از مشکلات مالی ناشی از شیوع ، بابت کسب درآمد و تامین هزینه های جاری شامل نیروی انسانی و انشعابات و همچنین پرداخت اجاره بها به شدت اظهار نگرانی می کنند.

  تعطیلی اجباری استخرها و نگرانی مدیران سالن ها و چمن ها پیگیری های خبرنگار فارس در ارتباط با کارشناسان ورزش حاکی از این است که استخرها از یک سو به دلیل الزام به خدمات رسانی با 50 درصد ظرفیت و از سوی دیگر به دلیل بی میلی علاقمندان شنا مورد استقبال قرار نمی گیرند و حتی تعداد زیادی از آنها به دلیل عدم درآمدزایی تعطیل شده اند.

همچنین سالن ها با کاهش شدید استقبال شهروندان از این اماکن و عدم تمایل برای ثبت نام در کلاس های آموزشی مواجهند و خواستار مساعدت از سوی مراجع استانی برای تعدیل در رقم اجاره بهای اماکن یا در صورت رکورد بیشتر خواستار تعطیلی اماکن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب اقتصادی کرونا برای 320 مجموعه ورزشی در قم

آسیب اقتصادی کرونا برای 320 مجموعه ورزشی در قم