مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-06سياسي

آغاز فعالیت مجدد گروه جهادی «ریحانه» در بیمارستان های تهران


مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) گفت: با شیوع موج دوم کرونا فعالیت مجدد ستاد مدافعان سلامت گروه جهادی «ریحانه» در بیمارستان ها به منظور کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی آغاز شد.

- مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) گفت: با شیوع موج دوم کرونا فعالیت مجدد ستاد مدافعان سلامت گروه جهادی ریحانه در بیمارستان ها به منظور کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی آغاز شد.

اعظم سادات کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از فعالیت مجدد ستاد مدافعان سلامت گروه جهادی ریحانه الرسول(س) در بیمارستان ها خبر داد و گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس منحوس کرونا ستاد مدافعان سلامت ریحانه در قالب قرارگاه بقیه الله (عج) زیر نظر حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) فعالیت خود را بار دیگر آغاز کرد.

وی افزود: اعضای ستاد مدافعان سلامت ریحانه را طلاب مدارس تابعه ریحانه الرسول(س) و دیگر علاقه مندان جهادگر تشکیل می دهند و در حال حاضر مهم ترین هدف این ستاد خدمت رسانی به مردم عزیز آسیب دیده از کرونا و بیماران کرونایی است.

کاظمی با اشاره به اینکه طلاب جهادی این ستاد در حال حاضر با حضور در بیمارستان بقیه الله(عج) در حال خدمت رسانی و کمک به مدافعان سلامت و کادر پزشکی هستند، گفت: حضور مجدد طلاب جهادی بعد از اتمام مرحله نخست بنا به دعوت مسئولان بیمارستان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مجدد گروه جهادی «ریحانه» در بیمارستان های تهران

آغاز فعالیت مجدد گروه جهادی «ریحانه» در بیمارستان های تهران