مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-06بين الملل

حضور نخست وزیر عراق میان تظاهرکنندگان با وعده تحقق مطالباتشان


گام هایی که توسط دولت برای محاصره گذرگاه های فساد و بازخواست مسئولان عملکردهای نادرست و اصلاح روند مدیریتی برداشته شده است، تاثیر مثبتی بر مجموع عملکرد دولت و دستگاه دولتی خواهد داشت.

- مصطفی الکاظمی روز چهارشنبه برای نخستین بار در میان تظاهرکنندگان در مرکز بغداد حضور یافت و در مقابل آنها، متعهد به اجرای مطالباتشان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز،‌ دفتر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که او به دیدار تعدادی از جوانان تظاهرکننده که فارغ التحصیل دانشکده‌ها و موسسات در مکان‌های تظاهرات‌ها و تحصن‌ها بودند، رفت و به خواسته‌ها و طرح‌های‌های آنها گوش فراداد.

الکاظمی با دادن وعده برای آنکه تمامی مطالبات برحق آنها را برآورده سازد ، تصریح کرد که دولت با مشکلاتی انباشته شده مواجه است که سال‌ها سوء مدیریت، تصمیمات نادرست، از دست دادن فرصت‌های توسعه و نیز نبود طرح‌های بلندمدت، باعث این مشکلات شده است.

وی ادامه داد: چالش‌هایی که ما به عنوان دولت با آن مواجه هستیم، چالش‌های بزرگی است و آن خواسته‌هایی که شما مطرح کردید، یک حق قانونی و بر مبنای قانون اساسی کشور است، اما حجم اقدامات مطلوب و تلاش‌هایی که باید صورت بگیرد، گسترده است، اما باعث عاجز ماندن ما نمی‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نخست وزیر عراق میان تظاهرکنندگان با وعده تحقق مطالباتشان

حضور نخست وزیر عراق میان تظاهرکنندگان با وعده تحقق مطالباتشان