مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-06سياسي

توزیع 600 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شبستر


مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مرحله بیش از 600 بسته معیشتی به ارزش 2,500 میلیون ریال آغاز و دربین خانوارهای نیازمند در شبستر توزیع می شود.

- شبستر- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مرحله بیش از 600 بسته معیشتی به ارزش 2,500 میلیون ریال آغاز و دربین خانوارهای نیازمند در شبستر توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حبیب دباغ در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در شبستر آغاز شد با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی ظالمانه دشمنان قرار گرفته ایم یادآور شد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان شبستر که در مجموعه ای سودا شروع شد با توجه به شرایط اقتصادی کشور به منظور رفع مشکلات نیازمندان اقدام می شود.

وی اقدامات صورت گرفته در استان را یادآور شد و اضافه کرد: پیرو دستورات مقام معظم رهبری در ارتباط با شکل گیری نهضت تعاون و احسان مقرر شده سه هزار بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد ریال تا پایان مرحله دوم در استان آذربایجان شرقی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شبستر

توزیع 600 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شبستر