مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-06اجتماعي

اولیا هیچ هزینه ای بابت فعالیت های فوق برنامه به مدارس پرداخت نکنند


معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید براینکه طبق دستورالعمل ارسالی به مدارس دولتی، تنها مبلغ قابل اخذ از والدین در هنگام ثبت نام هزینه هایی بابت کتاب، - ایسنا/کرمان معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید براینکه طبق دستورالعمل ارسالی به مدارس دولتی، تنها مبلغ قابل اخذ از والدین در هنگام ثبت نام هزینه هایی بابت کتاب، مجلات رشد و بیمه بوده که دارای نرخ معینی است اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ فعالیت فوق برنامه ای امسال در مدارس استان نداریم ضمن آنکه امسال پیش بینی آموزش حضوری نداریم.

عباس ضیاء صبح امروز شانزدهم مردادماه در جمع خبرنگاران درباره ثبت نام مدارس دانش آموزان و در پاسخ به این سوال که چرا مدارس غیرانتفاعی پیش از شروع مدارس از والدین شهریه دریافت می کنند؟ اظهار کرد: مدارس غیردولتی با خودش شهریه دارد و شهریه این نوع مدارس براساس عملکرد مدارس و درجه بندی آنها تعیین می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی در سه ماهه پایانی سال تحصیلی گذشته: مدارس غیردولتی دارای یکسری هزینه هایی هستند که باید توسط خود مدارس پرداخت شود.

اما در مورد شیوع ویروس کرونا طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش مقرر شده بود در سال قبل، مدارس فقط شهریه های ثابت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیا هیچ هزینه ای بابت فعالیت های فوق برنامه به مدارس پرداخت نکنند

اولیا هیچ هزینه ای بابت فعالیت های فوق برنامه به مدارس پرداخت نکنند