مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-06اجتماعي

پخش تیزرهای آموزشی راهوردر متروی تهران آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این مطلب گفت : با توجه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه و دستورات فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و پیگیریهای .

- در این تیزرهای کوتاه سعی شده عواقب سرعت بالا و سبقت های ناگهانی ، عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از کمربند ایمنی به زبانی ساده بیان شود و رانندگان را با خطرات ناشی از این کار آشنا سازد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این مطلب گفت : با توجه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه و دستورات فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و پیگیریهای رییس پلیس راهور فاتب ، کلیب ها و تیزرهایی با موضوعات مختلف آموزشی تهیه و در اختیار متروی تهران قرار داده شده است .

وی ادامه داد: این تیزر ها با محوریت و موضوعات مختلفی چون عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ، استفاده از کلاه ایمنی ، رعایت سرعت و سبقت ، استفاده از کمربند ایمنی و دیگر موضوعاتی که به رانندگان و موتورسیکلت سواران مربوط می شود و می تواند در حال پخش در ایستگاههای متروی سطح شهر تهران می باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تیزرهای آموزشی راهوردر متروی تهران آغاز شد

پخش تیزرهای آموزشی راهوردر متروی تهران آغاز شد