مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-06ورزشي

تسریع در اتمام و راه اندازی تصفیه خانه شهرستان سقز ضروری است


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بر اتمام و راه اندازی تصفیه خانه سقز تاکید کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان سقز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد رحیمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان سقز، اظهار داشت: دو طرح نوید بخش ایجاد دانشکده پرستاری و دانشگاه علوم و فنون وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و کردستان، نیاز و مطالبه جوانان است که امیدواریم این دو طرح آموزشی بزرگ را در آینده نزدیک داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای تکمیل هر طرحی در سقز و بانه که نیاز به پیگیری باشد آن را در مجلس به جد پیگیری می کنم، افزود: تکمیل و بهره برداری بیمارستان شفا، فرودگاه و سالن های ورزشی (در روستای ایرانخواه، شهر صاحب و سالن 1200 نفره بانه) و هتل ورزش سقز، جایگاه استان را از نظر توسعه بهبود می بخشد.

رحیمی، استفاده از آب تخصیصی برای کشاورزان سقزی از محل سدهای شهید کاظمی و چراغ ویس را زمینه توسعه کشاورزی دانست و یادآور شد: تخصیص آب برای اراضی کشاورزی رضایت بخش نیست لذا باید تخصیص آب بیشتری از این سدها را برای کشاورزان مهیا کنیم.

وی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای شهروندان سقزی را از اولویت های حیاتی آنها دانست و بر اتمام و راه اندازی تصفیه خانه شماره دو و قرار گرفتن آن در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اتمام و راه اندازی تصفیه خانه شهرستان سقز ضروری است

تسریع در اتمام و راه اندازی تصفیه خانه شهرستان سقز ضروری است