مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-06اقتصادي

جهاددانشگاهی پل واقعی بین دانشگاه ، صنعت و جامعه است


جهاددانشگاهی با گسترش طرح های کاربردی و به کار گیری درست نتایج پژوهشی و نیز توسعه امور فرهنگی و کمک به شکوفایی استعدادها در سطح جامعه در بخش های مختلف حرفه ای توانسته است گام های بزرگی بردارد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام گفت: جهاددانشگاهی با گسترش طرح های کاربردی و به کار گیری درست نتایج پژوهشی و نیز توسعه امور فرهنگی و کمک به شکوفایی استعدادها در سطح جامعه در بخش های مختلف حرفه ای توانسته است گام های بزرگی بردارد.

مهناز همتی با حضور در ایسنا، با تبریک چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی ، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با مطالعات پژوهشی در خصوص پتانسیل های استان تاکنون منشاء خدمات بزرگی بوده و توانسته این پتانسیل ها را به فعلیت برساند.

وی با اشاره به تنوع ماموریت های جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف ، تصریح کرد: در کمتر نهادی شاهد این همه تنوع فعالیت در عرصه های فرهنگی، آموزش و پژوهشی و فعالیت های مبتنی بر اشتغال هستیم و این خود سرمایه ای عظیم برای استان است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از وظایف استاندارد آموزش و تربیت نیروی تحصیلکرده و اشتغال آنها در واحدهای تولیدی و ارائه آموزش های کاربردی است، در طول این سال ها برای اجرایی شدن این امور از توان و ظرفیت نیروهای مستعد جهاددانشگاهی استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پل واقعی بین دانشگاه ، صنعت و جامعه است

جهاددانشگاهی پل واقعی بین دانشگاه ، صنعت و جامعه است