مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-06سياسي

رقابت 6495 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد خراسان جنوبی


مسئول اجرایی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند گفت: 6495 داوطلب از امروز در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول اجرایی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند گفت: 6495 داوطلب از امروز در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت می کنند.

مجید کلاته بجدی، امروز پنج شنبه 16 مرداد به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: برای افرادی که در فرم خود اظهاری اعلام کردند که دچار بیماری هستند نیز مکان هایی در نظر گرفته شده تا با حضور نماینده سازمان سنجش و حفاظت آزمون در محل، آزمون برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این آزمون در روزهای پنج شنبه 16 مرداد، جمعه 17 مرداد و شنبه 18 مرداد برگزار می شود که امروز 3589 نفر داوطلب با یکدیگر رقابت می کنند.

مسئول اجرایی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند بیان کرد: امروز آزمون به صورت تجمیعی در دو مکان دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی برگزار می شود.

کلاته بجدی افزود: برای داوطلبانی که پزشک مقیم یا پرستار تشخیص دهند که ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند اتاق های ایزوله و همچنین برای افرادی که بیماری های زمینه ای همچون دیابت و فشار خون دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 6495 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد خراسان جنوبی

رقابت 6495 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد خراسان جنوبی