مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-06سياسي

آغاز رقابت بیش از 14 هزار داوطلب آزمون دستیاری


چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال 99 از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 16 مرداد و با رقابت بیش از 14 هزار داوطلب در 31 حوزه امتحانی سراسر کشور آغاز شد.

- چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال 99 از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 16 مرداد و با رقابت بیش از 14 هزار داوطلب در 31 حوزه امتحانی سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبان شرکت کننده در چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی تا روز گذشته چهارشنبه 15 مرداد مهلت داشتند که با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.

ir/ برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اقدام کنند.

براین اساس داوطلبان برای دریافت کارت آزمون، موظف بودند فرم خود اظهاری را تکمیل کنند تا نمایش کارت آنها برای آنها فعال شود و براساس برنامه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا در مکانی جداگانه آزمون پذیرش دستیاری تحصصی خود را برگزار می کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی و به منظور حفظ سلامتی داوطلبان چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال 99، تعداد حوزه های آزمون به 27 حوزه در مراکز استان ها و 4 مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است .

علاوه بر آن دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه های اولیه برگزاری آزمون اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت بیش از 14 هزار داوطلب آزمون دستیاری

آغاز رقابت بیش از 14 هزار داوطلب آزمون دستیاری