مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-05سياسي

«جمعیت امام رضایی ها» در چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا چه کردند؟


مسئول جمعیت امام رضایی های چهارمحال وبختیاری از توزیع و پخش یک هزار بسته اقلام موادغذایی و بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت امام رضایی های استان در قالب کمک مؤمنانه خبر داد.

- جمعیت امام رضایی ها در چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا چه کردند؟ ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول جمعیت امام رضایی های چهارمحال وبختیاری از توزیع و پخش یک هزار بسته اقلام موادغذایی و بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت امام رضایی های استان در قالب کمک مؤمنانه خبر داد.

محسن غلامی شامگاه گذشته 15 مردادماه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: جمعیت امام رضایی ها در کشور از سال 96 فعالیت خود را آغاز به فعالیت کرده و در چهارمحال وبختیاری نیز این جمعیت از 15 اسفند سال گذشته به صورت رسمی به ثبت رسید که همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان بود.

مسئول جمعیت امام رضایی های چهارمحال وبختیاری در ادامه بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان این جمعیت فعال برای ضدعفونی معابر، تهیه لباس مخصوص با راه اندازی کارگاه دوخت لباس و ماسک ظرف یک روز به صورت خود جوش اقدام کرده و تاکنون 3 هزار ماسک توسط جمعیت امام رضایی ها به صورت رایگان توزیع شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، افزود: در این راستا حدود یک هزار بسته اقلام مواد غذایی و بهداشتی در میان خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جمعیت امام رضایی ها» در چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا چه کردند؟

«جمعیت امام رضایی ها» در چهارمحال وبختیاری در ایام کرونا چه کردند؟