مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-05سياسي

930/شهید حسین حسینی: دشمن از سپاه و حرکت او می ترسد


شهید حسین حسینی در وصیت نامه خود آورده است: سپاه حامی ولایت فقیه بوده و از آن حفاظت می کند، دشمنان از همین بسیار سیلی خورده و از حرکت سپاه می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید حسین حسینی: بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظروا ما بدوا تبدیلا.

از مومنین مردانی هستند که صادقانه به آنچه با خدای خویش عهد بسته بودند وفا کردند پس برخی از آنان شربت شهادت نوشیدند و شهید شدند و برخی دیگر در انتظار شهادت و لقاءالله هستند.

درود بر امت مسلمان و قهرمان ایران بخصوص رزمندگان سپاه اسلام در جبهه جهاد که علیه کافران زمان برخاستند؛ شما ای پاسداران عزیز که چشم امید خانواده شهدا هستید شما در جبهه مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

930/شهید حسین حسینی: دشمن از سپاه و حرکت او می ترسد

930/شهید حسین حسینی: دشمن از سپاه و حرکت او می ترسد