مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-05اقتصادي

کلید حل چالش های کشاورزی چیست؟


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: کوچک بودن قطعات کشاورزی و عدم وجود نظام بهره برداری مشخص برای بخش کشاورزی مخصوصاً در حوزه زراعت و باغبانی باعث می شود تا اقتصاد کشاورزی دچار چالش های متعددی در این زمینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز  در جلسه کارگروه تولیدات گیاهی اظهار داشت: توجه به اقتصاد کشاورزی و اقتصادی نمودن تولید از اولویت های وزارت جهادکشاورزی بوده که در راستای افزایش تولید محصولات باید لحاظ شود.

وی با اشاره به این که افزایش تولید محصولات کشاورزی از جمله افزایش تولید محصول استراتژیک گندم در برنامه افزایش تولید محصولات وزارت جهادکشاورزی از سال 66 تا سال 75 به صراحت تبیین شده است، ادامه داد: کوچک بودن قطعات کشاورزی و عدم وجود نظام بهره برداری مشخص برای بخش کشاورزی مخصوصاً در حوزه زراعت و باغبانی باعث می شود تا اقتصاد کشاورزی دچار چالش های متعددی در این زمینه شود.

فتحی اظهار کرد: ترکیب نامناسب سنی و تحصیلی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در افزایش نفوذ دانش در بخش  کشاورزی استان بحساب می آید.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه مشکل اساسی بخش کشاورزی، اقتصادی نبودن واحدهای تولیدی است تصریح کرد: یکپارچه سازی اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل چالش های کشاورزی چیست؟

کلید حل چالش های کشاورزی چیست؟