مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-05سياسي

شادی مهرماه صاحب خانه می شود/پرداخت تمام هزینه های درمانی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانه دار شدن شادی تا مهرماه 99 خبر داد و گفت: از امروز به بعد تمام هزینه های درمانی و جراحی، شادی در داخل کشور را پرداخت می کنیم.

- شادی" مهرماه صاحب خانه می شود/پرداخت تمام هزینه های درمانی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانه دار شدن "شادی" تا مهرماه 99 خبر داد و گفت: از امروز به بعد تمام هزینه های درمانی و جراحی، شادی در داخل کشور را پرداخت می کنیم.

حسین کلانتری در این دیدار با بیان اینکه از دوبار در کما رفتن شادی در این مقطع زمانی کوتاه اطلاع نداشتم، افزود: متاثر شدم و تمام تلاش خود را برای بهبودی کامل شادی به کار می گیریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شما دارای 2 مشکل اساسی هستید، تصریح کرد: باتوجه به اینکه تاکنون مستاجر بودید و شاید این جا به جایی نه تنها در روحیه بلکه برای جسم شادی نیز ضرر و زیان داشته باشد؛ دستور دادیم که در روستای قلعه گل محل زندگی کنونی شما یک واحد مسکونی از محل مسکن روستایی احداث کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این دیدار در تماس تلفنی با جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خواستار ساخت این واحد مسکونی با وام بلاعوض شد و اظهار کرد: در یک اقدام جهادی این مهم باید عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی مهرماه صاحب خانه می شود/پرداخت تمام هزینه های درمانی

شادی مهرماه صاحب خانه می شود/پرداخت تمام هزینه های درمانی