مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-05سياسي

تدوین سند توسعه فرهنگی استان قزوین در جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی واحد قزوین از تدوین سند توسعه فرهنگی استان قزوین در این واحد با کمک و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد پیله چی رییس جهاد دانشگاهی واحد قزوین امشب چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه به شرایط کشور و محدودیت های مالی، در طی یکسال گذشته گامهای خوبی برداشته شد و باتوجه به سند چشم انداز و بیانیه گاو دوم، با یک بازنگری در مأموریت ها ا به دنبال این هستیم که در سال های پیش رو در حوزه اقتصاد دانش بنیان قدم برداریم.

وی افزود: معتقدیم تمام فعالیت های جهاد در عرص های مختلف باید با یک هارمونی مبتنی بر دانش بنیان پیش برود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد قزوین عنوان کرد: در حوزه فرهنگی ما توانستیم در سال 98 از باشگاه صدتایی ها عبور کرده و نزدیک به دویست جلد کتاب چاپ کنیم و در حال حاضر به صورت تخصصی سفارشاتی در سراسر کشور  داریم.

وی با اشاره به وجود دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا اضافه کرد: در حوزه خبرگزاری ها با توجه به اهمیت رسانه، شاکله ای که در نظر گرفتیم تخصص گرایی بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

پیله چی با بیان اینکه در حوزه سازمان دانشجویان با یک سیاستگذاری جدید حرکت کردیم تأکید کرد: این سازمان یک مدخل ورودی برای ارتباط با دانشجویان است و باتوجه به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه فرهنگی استان قزوین در جهاد دانشگاهی

تدوین سند توسعه فرهنگی استان قزوین در جهاد دانشگاهی