مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-05سياسي

به نام شبکه ملی اطلاعات، به کام اسراییل


همان هایی که طرح اینترنت ملی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را به تمسخر می گرفتند، وقتی جشن افتتاح این شبکه ی حیاتی در کشورهای غرب و شرق عالم را دیدند و با تکرار و پیگیری مداوم امام و امت مواجه شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس روح الله مومن نسب در یادداشتی تحت عنوان به نام شبکه ملی اطلاعات، به کام اسراییل نوشت: مرورِ گاه گاه خبرهایی که با جادوی رسانه ای کم رنگ تر شنیده می شوند و زود فراموش شان می کنیم، می تواند خطی را برای مان از گذشته ترسیم کند که دنباله گیری امتدادش باعث روش تر شدن توطئه های آینده خواهد شد.

و اما بعد؛ بی مقدمه! همان هایی که طرح اینترنت ملی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را به تمسخر می گرفتند، وقتی جشن افتتاح این شبکه ی حیاتی در کشورهای غرب و شرق عالم را دیدند و با تکرار و پیگیری مداوم امام و امت مواجه شدند، سناریوی عملیات روانی خود را طوری طراحی کردند که منویات آمریکا و اسراییل را این بار مزورانه با نام شبکه ملی اطلاعات اجرا کنند و چه از این برای فرار از انتقادات بهتر؟ این گونه مخالفان بالقوه شان را نیز به همراهی خود می کشیدند.

در آن سال ها هم سرعت و کیفیت اینترنت ناگهان پایین آمد و قیمت ش بالا رفت؛ به مجلس و مردم گفتند برای افزایش سرعت و کیفیت دسترسی و کاهش قیمت و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز به زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام شبکه ملی اطلاعات، به کام اسراییل

به نام شبکه ملی اطلاعات، به کام اسراییل