مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-05سياسي

راه اندازی اولین اورژانس ریلی کشور/ورود بانوان به اورژانس 115


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، در مراسم افتتاح همزمان 115 پروژه سازمان اورژانس کشور که بعد از ظهر چهارشنبه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، - وزیر بهداشت، از راه اندازی اولین اورژانس ریلی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، در مراسم افتتاح همزمان 115 پروژه سازمان اورژانس کشور که بعد از ظهر چهارشنبه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تاکید بر اینکه اورژانس یکی از خط مقدم ترین عرصه های ارائه خدمت است، گفت: اورژانس کشور یکی از مهم ترین و مطمئن ترین تکیه گاه های وزارت بهداشت است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات اورژانس گسترده است و اولین خط رسیدگی به دردمندان است، تصریح کرد: خدمت اورژانس برای بیماران سکته قلبی و مغزی باعث شد جان بسیاری نجات پیدا کند و اورژانس هوایی خدمات ارزنده ای ارائه کرد و به یاد دارم سال گذشته یک فروند اورژانس هوایی که برای ارائه خدمات به مادری باردار می رفت دچار حادثه شد و در این حادثه 5 نفر از عزیزان ما شهید شدند که بر روح 5 شهید اورژانس هوایی درود می فرستم.

حتی با وجود شهادت این عزیزان، اما خدمت رسانی به آن مادر باردار فراموش نشد.

نمکی تاکید کرد: امروز مفتخریم 115 پروژه اورژانس را در 7 استان کشور افتتاح کنیم و امیدواریم این پروژه ها در اختیار مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین اورژانس ریلی کشور/ورود بانوان به اورژانس 115

راه اندازی اولین اورژانس ریلی کشور/ورود بانوان به اورژانس 115