مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-05اقتصادي

جذب سه هزار و 400 نیروی کار ماهر برای اورهال پالایشگاه شازند


مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند از جذب سه هزار و 400 نیروی کار ماهر و متخصص برای اورهال این پالایشگاه خبر داد.

- مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: سه هزار و 400 نیروی کار ماهر و متخصص برای انجام تعمیرات اساسی(اورهال) این پالایشگاه جذب شده و به زودی کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامحسین رمضان پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 90 درصد نیروی انسانی جذب شده برای عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند از نیروهای بومی شهرستان شازند و استان مرکزی هستند که بر اساس ضوابط کمیته ای با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند به کار گرفته شده اند.

وی اظهارداشت: تمامی افراد جذب شده، دوره های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) به خصوص راههای مقابله با گسترش ویروس کرونا را زیر نظر کارشناسان مربوطه گذرانده اند.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با فعالیت یک هزار و 500 نفر آغاز و در نقاطه اوج خود سه هزار و 400 نفر در این فرآیند حضور دارند و مراحل آخر این عملیات نیز با بکارگیری 500 تا 600 نیروی انسانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سه هزار و 400 نیروی کار ماهر برای اورهال پالایشگاه شازند

جذب سه هزار و 400 نیروی کار ماهر برای اورهال پالایشگاه شازند