مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-05سياسي

سالن تشریح پزشکی قانونی رفسنجان بزودی راه اندازی می شود


قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بخش معاینات مرکز پرشکی قانونی رفسنجان در این مرحله و بخش تشریح در زمان آتی نزدیک با تأمین امکانات راه اندازی می شود و مردم بتوانند در فضای مناسب تری خدمت بگیرند.

- ایسنا/کرمان قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بخش معاینات مرکز پرشکی قانونی رفسنجان در این مرحله و بخش تشریح در زمان آتی نزدیک با تأمین امکانات راه اندازی می شود و مردم بتوانند در فضای مناسب تری خدمت بگیرند.

عبدالرزاق برزگر عصر امروز در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: پزشکی قانونی در کشور سعی داشته خدماتی که در بخش های معاینات تشریح و امور آزمایشگاهی ارائه می دهد که درجه اول پاسخ به استعلامات مراجع قضایی که در پرونده های کیفری یا بعضا حقوقی نظرات کارشناسی پرشکی قانونی ارائه شود.

وی با بیان اینکه سعی پزشکی قانونی بر این است که این نظرات با کیفیت بالا دقت و در زمان مناسب ارائه شود، تصریح کرد: ما خدمات را باید به مردم ارائه دهیم مردم مراجعین ما هستند و در واقع تکریم مردم یکی از شعارهای قوه قضاییه به خصوص در دوره آیت الله رییسی است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور خاطرنشان کرد: سعی شده که حداقل نیازهایی که در مراکز پزشکی قانونی وجود دارد، برآورده شود که یکی از آن ها فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن تشریح پزشکی قانونی رفسنجان بزودی راه اندازی می شود

سالن تشریح پزشکی قانونی رفسنجان بزودی راه اندازی می شود