مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-04سياسي

مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی وظیفه محوری سازمان بازرسی است


یکی از سیاست های محوری سازمان بازرسی مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، اداری و تبعیض های ناروایی است که در جامعه رخ می دهد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: یکی از سیاست های محوری سازمان بازرسی مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، اداری و تبعیض های ناروایی است که در جامعه رخ می دهد.

محمد رزم امروز سه شنبه چهاردهم تیرماه در مراسم معارفه بازرس کل لرستان با اشاره به وظایف و تکالیف سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یکی از مهم ترین، حساس ترین و دشوارترین مسئولیت ها در نظام، مسئولیتی است که بر دوش سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده و مسئولان این سازمان باید به گونه ای عمل کنند که مدیران اجرایی به عنوان نقطه اتکا، اطمینان، مشاوره و دلسوزی و با اعتماد به این حوزه مراجعه و ارتباطات با دید اطمینان بخشی باشد در این صورت مدیران ارتباط و تعامل بیشتری با سازمان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نقطه اتکا و اطمینان بودن سازمان بازرسی در استان باعث می شود که مدیران دستگاه ها بتوانند بهتر و قانونی کارها را انجام، پروژه ها را به پیش برده و اعتبارات را درست مصرف کنند، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب همچنین تاکید دارند که نظارت باید دقیق و کامل بوده و انعکاس صحیح نقاط ضعف و قوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی وظیفه محوری سازمان بازرسی است

مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی وظیفه محوری سازمان بازرسی است