مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-04سياسي

فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور گرد هم می آیند


گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت هم زمان با همایش های استانی فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور در تاریخ پنج شنبه شانزدهم مردادماه برگزار می شود.

- گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت هم زمان با همایش های استانی فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور در تاریخ پنج شنبه شانزدهم مردادماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جامعه ایمانی مشعر، این برنامه با هدف هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر مدیران هیآت با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و محدودیت خاص آن با حضور برادران و خواهران فعال در عرصه هیئت تشکیل می شود.

تبیین ضرورت برگزاری مراسمات محرم و مجالس عزاداری و نقشه عملیات هیئات در محدودیت های کرونایی، بهره گیری از تجربیات هیأت ها در زمینه های خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه گزارش ستاد ملی محرم و تشریح دستورالعمل های برگزاری هیئات و همچنین ایجاد تفاهم و هم فکری میان صاحب نظران، ارکان هیأت و مسولان ذی ربط نظر به شرایط خاص موجود از محورهای اصلی این برنامه خواهد بود.

همایش ها و نشست های استانی به صورت حضوری در بعد از ظهر روز شانزدهم مردادماه در استان ها با رعایت آیین نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری برگزار خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور گرد هم می آیند

فعالان عرصه هیئت در سراسر کشور گرد هم می آیند