مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-04سياسي

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران در مراسم افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک پایتخت اظهارداشت: تولید پسماند های خشک در کشور را امری اجتناب ناپذیر است و این هایپرمارکت که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده قطعاً اتفاق .

- شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور در جنوب پایتخت گفت: در این فروشگاه امکان دریافت پسماند های الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران در مراسم افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک پایتخت اظهارداشت: تولید پسماند های خشک در کشور را امری اجتناب ناپذیر است و این هایپرمارکت که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده قطعاً اتفاق خوبی برای شهروندان منطقه 19 و مناطق همجوار خواهد بود.

وی افزود: در این هایپر امکان دریافت پسماند های الکتریکی و الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است، ضمن اینکه به منظور کاهش تولید پلاستیک، اقلام خریداری شده با کیسه های پارچه ای به شهروندان تحویل می شود.

نخستین هایپرمارکت پسماند خشک کشور جنب پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه 19 که محلی پرتردد است، راه اندازی شده و در آن پسماند های خشک شهروندان از جمله دورریختنی های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد