مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-04بين الملل

دانمارک: ادامه ساخت خط لوله نورد استریم 2 بلامانع است


هیأت تجدید نظر سازمان انرژی دانمارک امروز اعلام کرد با توجه به آنکه کسی به حکم دادگاه کپنهاگ اعتراض نکرده ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 2 بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، هیأت تجدید نظر سازمان انرژی دانمارک، اعلام کرد با توجه به آنکه کسی به حکم دادگاه کپنهاگ مبنی بر بلامانع بودن ساخت خط لوله انتقال گاز نورد استریم2 از روسیه به اروپا اعتراض نکرده است ادامه ساخت این خط لوله بلامانع است.

دادگاه کپنهاگ در ماه جولای حکم داده بود که روسیه می تواند با کشتی لوله گذار ادامه خط لوله انتقال گاز نورد استریم را در آب های این کشور تکمیل کند.

این دادگاه پیشتر گفته بود مکان این خط لوله فاصله زیادی از محل دفن سلاح های شیمیایی جنگ جهانی دوم که در اعماق دریای بالتیک است، دارد.

ساخت خط لوله نورد استریم 2 که اجرای آن دو و نیم میلیارد یورو هزینه داشته و 1230 کیلومتر هم طول دارد به خاطر تحریم های آمریکا از دسامبر سال گذشته متوقف شده است چرا که شرکت سوییسی آلسیز بلافاصله پس از به میان آمدن صحبت از تحریم های آمریکا لوله گذاری این خط لوله را متوقف کرد وتنها صد مایل مانده به تکمیل آن تجهیزات خود را از منطقه برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانمارک: ادامه ساخت خط لوله نورد استریم 2 بلامانع است

دانمارک: ادامه ساخت خط لوله نورد استریم 2 بلامانع است