مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-04اقتصادي

فعالیت 120 هزار واحد صنفی در اصفهان/ 25 رسته شغلی باید از شهر خارج شوند


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: 120 هزار واحد صنفی با مجوز و بودن مجوز در شهر اصفهان مشغول به فعالیت هستند و رسته نیز توسط هیأت وزیران مشخص شده که باید از شهر خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مجیری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بودجه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در سال 99 برابر با 290 میلیارد تومان تصویب شده که جهش سه برابری نسبت به سال قبل داشته است، این تصمیم در شرایطی گرفته شد که تأمین مالی پروژه ها به سختی انجام می شود اما امیدواریم این بودجه را در هر دو بعد درآمد و هزینه محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان عنوان کرد: از روزهای اول شیوع کرونا ضدعفونی کردن محیط بازارهای کوثر را پیگیری کردیم و مشتریان در تماس های تلفنی مایحتاج خودشان را اعلام می کردند که پس از ضدعفونی و بسته بندی برای آنان ارسال می شد، در عید قربان نیز با همین روش سفارش ذبح دام را دریافت کردیم و گوشت را در ماشین های مجهز درب منازل تحویل دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در سازمان ساماندهی مشاغل شهری تست PCR را برای کارکنان انجام دادیم که 15 نفر مبتلا به این ویروس شناسایی شدند اما پس از طی دوره بیماری به کار برمی گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 هزار واحد صنفی در اصفهان/ 25 رسته شغلی باید از شهر خارج شوند

فعالیت 120 هزار واحد صنفی در اصفهان/ 25 رسته شغلی باید از شهر خارج شوند