مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-04اقتصادي

بخش کشاورزی و دامی پیشوا نیازمند آرامش و امنیت است


بخش کشاورزی و دامی پیشوا نیازمند آرامش و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دامپزشکی پیشوا اظهار داشت: پیشوا منطقه ای کشاورزی و دامی است و بیشتر توانمندی ها و قابلیت های شهرستان معطوف به این حوزه است.

عباسی افزود: حفظ و توسعه سرمایه دامی، ارتقا بهداشت عمومی از طریق مبارزه با بیماری ها، فراهم کردن شرایط بهداشتی برای سرمایه گذاری و تولید، افزایش راندمان تولید، سلامت غذا و هدایت مراکز فروش به میدان عرضه دام از جمله مواردی است که از شبکه دامپزشکی شهرستان انتظار می رود.

فرماندار پیشوا گفت: دامپزشکی در امنیت غذایی نقش مهم و انکارناپذیری دارد که با عملکرد مطلوب و نظارت دقیق این نهاد در راستای وظایف و مسئولیت های تعریف شده تحقق می یابد.

وی بیان داشت: قابلیت های متمایز دامی و کشاورزی شهرستان پیشوا مستلزم نگاه متفاوت به این منطقه نسبت به سایر نقاط استان و مساعدت بیشتر اداره کل دامپزشکی برای تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات بهتر به فعالان حوزه کشاورزی و دامی است.

عباسی عنوان داشت: مسئولان دامپزشکی قبل از رجوع مردم باید پیش قدم شده و به سراغ آنها بروند و فضایی آرام و امن برای کشاورزان و دامداران فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی و دامی پیشوا نیازمند آرامش و امنیت است

بخش کشاورزی و دامی پیشوا نیازمند آرامش و امنیت است