مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-04اقتصادي

متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا 20 مرداد تکمیل اطلاعات کنند


سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در رابطه با نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن توضیحاتی را ارائه کرد.

- ایسنا/یزد سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در رابطه با نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا سعیدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار کرد: متقاضیانی که در رابطه با دریافت این تسهیلات پیامک دریافت کرده اند، با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی به شرح افراد می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

این مسئول از متقاضیان خواست با مراجعه به سامانه tem.

mrud.

ir در روزهای مشخص و در ساعت 11 هر روز اقدام کنند و در این باره تصریح کرد: افرادی که آخرین رقم کد ملی آن ها (4) باشد در 14 مرداد، افرادی که آخرین رقم کد ملی آن ها (2و3) باشد 15 مرداد، افرادی که آخرین رقم کد ملی آن ها (1) باشد 16 مرداد، افرادی که آخرین رقم کد ملی آن ها (5و6و7) باشد 17 مرداد، افرادی که آخرین رقم کد ملی آنها (8و9و0) باشد 18 مرداد و تمام افراد جامانده از این تاریخ ها در 20 مرداد ماه برای تکمیل اطلاعات مورد نیاز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا 20 مرداد تکمیل اطلاعات کنند

متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا 20 مرداد تکمیل اطلاعات کنند