مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 02:102020-08-03سياسي

تثبیت ارزش ها و هنجارهای دینی در جامعه یکی از وظایف نخبگان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یکی از وظایف نخبگان را تلاش در راستای تثبیت ارزش ها و هنجارهای دینی در جامعه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان شامگاه دوشنبه در نشست شبکه متمرکز نخبگان استان کردستان، گفت: شیوه و روش زندگی فرزندان ما با شیوه زندگی و تربیتی ما در گذشته متفاوت است و نباید فرزندان را با شیوه تربیتی خود بزرگ کنیم چرا که برای زمانی غیر از زمان گذر جوانی و نوجوانی ما والدین آفریده شده اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دغدغه های پدر و مادرها و جامعه نسل پیشین این است که فرزندان در بیرون از محیط منزل کجا می روند و چه کار خواهند کرد، افزود: شهید بهشتی و شهید مطهری در دو مطلب نزدیک به هم از نظر محتوا می گویند نباید بچه ها را متهم کرد که بی دین شده اند چرا که طرز فکر جوانان امروز متفاوت است و آنها به دنبال دانشی هستند که مسائل را بر اساس خرد و عقلانیت بپذیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: آنچه که کار فرهنگی را در جامعه ما بسیار دشوار می کند پیوستگی میان دین و حکومت است و نسل امروز دین حکومتی را پس می زند و دین و ارزش های دینی را می پذیرند که بر اساس عقلانبت و خرد تبیین شود نه بر اساس دستورالعمل و بخشنامه پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت ارزش ها و هنجارهای دینی در جامعه یکی از وظایف نخبگان است

تثبیت ارزش ها و هنجارهای دینی در جامعه یکی از وظایف نخبگان است