مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:202020-08-03بين الملل

آماده همکاری با کشور اتریش هستیم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: شما منطقه ای را انتخاب و به آن سفر کردید که به پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و در جنوب غرب کشور به سرزمین چهار فصل معروف است.

- حسین کلانتری افزود: در این استان مناطقی داریم که همزمان در منطقه ای دما 50 درجه سانتی گراد و در منطقه ای دیگر کمتر از 30 درجه می باشد و به همین خاطر به استان چهار فصل قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه این استان با دارا بودن ظرفیت های فوق العاده و بکر جای پیشرفت و توسعه زیادی برای سرمایه گذاری دارد تصریح کرد: چرا که در رژیم پهلوی به توسعه آن توجه نشده بود و با تلاش مردم و جمهوری اسلامی گام های بلندی برای توسعه زیرساخت ها برداشته شده است و اکنون مهیا برای هرگونه سرمایه گذاری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ذخایر خدادادی فراوان مانند نفت و گاز در گچساران، اماکن گردشگری تاریخی مثل بلاد شاپور در کهگیلویه، آبشار و چشمه زارها و رودخانه های جوشان و خورشان به خصوص در شهرستان دنا اشاره کرد.

کلانتری ادامه داد: هرچند سی سخت برای شما و کشور اتریش به واسطه وجود یک زوج اتریشی ساکن در آن شناخته شده است و آلبوم خوبی است که به یادآوری خاطرات دوستی از گذشته می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری با کشور اتریش هستیم

آماده همکاری با کشور اتریش هستیم