مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 20:002020-08-03اقتصادي

50 پروژه بازآفرینی شهری کردستان در دست اجرا است


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، گفت: کردستان با 50 پروژه و 105 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا دارد که توسط شهرداری ها و دستگاه های اجرایی آغاز شده است.

- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری: 50 پروژه بازآفرینی شهری کردستان در دست اجرا است ایسنا/کردستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، گفت: کردستان با 50 پروژه و 105 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا دارد که توسط شهرداری ها و دستگاه های اجرایی آغاز شده است.

مهدی عبوری امروز(12مرداد) در جلسه ستاد بازآفرینی شهری کردستان، اظهار کرد: ستاد بازآفرینی شهری دارای 23 دستگاه اجرایی است که توجه ویژه به بحث حاشیه نشینی، بافت های فرسوده، کمبود سرانه های خدماتی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، فضای سبز و آموزشی دارد.

وی افزود: ستاد بازآفرینی با مشارکت برخی از دستگاه ها یک هزار و 500 پروژه با یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی و 9 هزار طرح با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان تحت عنوان اقدام مشترک با همکاری دستگاه های اجرایی در دست اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، بیان کرد: استان کردستان جزء استان های پیشتاز در جذب اعتبارات و شروع کردن پروژه های عمرانی در این بخش است که توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پروژه بازآفرینی شهری کردستان در دست اجرا است

50 پروژه بازآفرینی شهری کردستان در دست اجرا است