مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-03اقتصادي

متقاضیان وام اجاره مسکن به سایت مراجعه کنند


وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیانی که به صورت پیامکی برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن درخواست داده اند به منظور تکمیل فرایند ثبت نام براساس آخرین رقم سمت راست کد ملی از روزهای 14 تا 20 مرداد به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

- وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیانی که به صورت پیامکی برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن درخواست داده اند به منظور تکمیل فرایند ثبت نام براساس آخرین رقم سمت راست کد ملی از روزهای 14 تا 20 مرداد به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو ثبت نام پیامکی برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، لازم است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی از ساعت 11 صبح روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.

mrud.

ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

براساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها 4 است، 15 مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها 2و 3 است، 16 مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها 1 است، 17 مرداد مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها 5 ، 6 و 7 است، 18 مرداد مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان وام اجاره مسکن به سایت مراجعه کنند

متقاضیان وام اجاره مسکن به سایت مراجعه کنند