مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-03فرهنگي

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در روستاها


معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توسعه روستایی، طرح کسب و کار فرهنگی و هنری در روستاها را طراحی و اجرایی می کند.

- معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توسعه روستایی، طرح کسب و کار فرهنگی و هنری در روستاها را طراحی و اجرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری - مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - با اعلام این موضوع گفت: این طرح به منظور توسعه روستایی و با محوریت کارآفرینی بر اساس ماده های 27، 92، 98، 99 و 100 قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و همین طور تحقق بخشیدن به شعار سال توسط مقام معظم رهبری یعنی جهش تولید با همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر در روستاها طراحی و اجرایی می شود.

بر اساس این طرح از طریق توانمندسازی، برنامه ریزی مشارکتی و اقدامات حمایتی با محوریت فرهنگ و هنر مجموعه ای از کسب و کارهای فرهنگی و هنری روستایی به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز در روستاها شکل می گیرد.

او افزود: طرح راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی در روستاها در بعد کیفی با هدف شناخت و رفع موانع و دشواری های فعالیت های فرهنگی و هنری در روستاها، شناسایی نهادها و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در روستاها

حمایت از راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در روستاها