مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-03بين الملل

سرمایه گذاری بی فایده رژیم صهیونیستی روی برنامه کردها برای تحقق استقلال


تحلیلگر نظامی اسراییلی با بیان اینکه رویای کردها در داشتن استقلال از دست رفته است، اعلام کرد، رژیم صهیونیستی روی برنامه کردها برای تحقق استقلالشان سرمایه گذاری کرده است.

- تحلیلگر نظامی اسراییلی با بیان اینکه رویای کردها در داشتن استقلال از دست رفته است، اعلام کرد، رژیم صهیونیستی روی برنامه کردها برای تحقق استقلالشان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المیادین آورده است: ایهود یعاری، تحلیلگر نظامی شبکه 12 اسراییل اعلام کرد، در پی حملات جنگنده های ترکیه به منطقه قارا در اقلیم کردستان عراق با هدف حمله به حزب کارگران کردستان (پ.

ک.

ک) به رویای کردها برای تحقق استقلال پرداخت و گفت: اسراییل طی دهه ها و به صورت متناوب از طریق ارائه کمک های نظامی، ارسال هیئت های رایزنی، کادر پزشکی، کمک های دیپلماتیک و عملیات خریداری محرمانه نفت روی برنامه کردها برای تحقق استقلالشان برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: با وجودی که (علاوه بر عراق) 40 میلیون کرد هم در ترکیه، ایران و سوریه زندگی می کنند اما این رویا (استقلال) به تدریج در حال نابودی است.

یعاری گفت: حتی اگر جو بایدن (نامزد پیش فرض دموکرات ها و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود هرگز پیشنهاد قدیم خود را درباره جدایی منطقه کردنشین عراق در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بی فایده رژیم صهیونیستی روی برنامه کردها برای تحقق استقلال

سرمایه گذاری بی فایده رژیم صهیونیستی روی برنامه کردها برای تحقق استقلال