مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-03ورزشي

دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام ممنوع، ولی در محل های مشخص شده ایراد ندارد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در وزارت ورزش و جوانان چیزی به اسم دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام نداریم، دوچرخه سواری بانوان داریم اما در محیط مشخص به عنوان مثال فعالیت بانوان در کشتی قانونی است اما به این معنا نیست بانوان در پارک کشتی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان چیزی به اسم دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام نداریم، دوچرخه سواری بانوان داریم اما در محیط مشخص به عنوان مثال فعالیت بانوان در کشتی قانونی است اما به این معنا نیست بانوان در پارک کشتی بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: متولی اصلی دوچرخه سواری بانوان هیأت دوچرخه سواری است در سبزوار توسط شهرداری ایجاد شده که در آنجا می توانند فعالیت داشته باشند در استان هم پیست اختصاصی دارند و اعلام کردیم بانوانی که تمایل به دوچرخه سواری دارند می توانند در این محل های مشخص انجام دهند.

وی ادامه داد: در سبزوار موضوعی که ستاد امربه معروف و نهی از منکر اعلام کرده است مربوط به دوچرخه سواری در ملأ عام است که مراجع و حضرت آقا آن را حرام اعلام کرده است و ما به عنوان دستگاه متولی باید حتماً مسائل شرعی را در ورزش بانوان لحاظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام ممنوع، ولی در محل های مشخص شده ایراد ندارد

دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام ممنوع، ولی در محل های مشخص شده ایراد ندارد